نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6631
-
الف
+

بازیگر پایتخت: لت و کوب می شوم اما نمی گویم...

بانو «لیندا کیانی» بازیگر سریال «پایتخت» درپیوند با کرکترهای خود صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، بانو «لیندا کیانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیننده گان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی او در سریال «پایتخت» بوده اند، درجدیدترین مصاحبه خود درپیوند با کرکترهایی که تاحال نقش آفرینی کرده، سخن گفت.

بانو کیانی در این گفت و گو با ابراز تاسف از اینکه از کارنامه حرفوی سال های اخیر خود رضایت ندارد، گفت: برخی کرکترهایی که تاکنون بازی کردم به اندازه یی از نگاه من بد بودند که می ترسم به کارنامه خود نگاه کنم.

او ادامه داد: خیلی از کرکترهایی که تاحال بازی کرده ام رضایت ندارم اما از این به بعد کوشش می کنم تا در انتخاب فلم یا سریال هایی که قرار است در آن ها نقش بازی کنم آگاهانه تر عمل کنم.

بازیگر سریال پایتخت خطاب به آن هایی که علاقه مند به بازیگری هستند، گفت: پیشنهاد می کنم که افراد علاقه مند به این حرفه از دانشگاه وارد بازیگری شوند و یا دوره های مربوط با آن را بینند.

لیندا کیانی بعد از حضوری کوتاه در سریال های «گارد ساحلی» و «ساعت شنی» در سریال «روز حسرت» سیروس مقدم به نقش آفرینی پرداخت.

نقش آفرینی او در سریال «روز حسرت» بود که او به‌عنوان بازیگری مستعد و نوپا شناخته شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

بعد از آن لیندا کیانی تقریباً در تمام سریال‌های سیروس مقدم حضور داشت. «وضعیت سفید»، «نفس گرم»، «مهرآباد»، «ماتادور» و ... دیگر سریال‌هایی هستند که لیندا کیانی در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

کیانی در سال 1387 با «آقای هفت‌رنگ» وارد سینما شد. بعد از آن، تنها در 4 فلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به «ماجرای نیمروز» و «اکسیدان» اشاره نمود.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال پایتخت2

دانلود سریال گارد ساحلی

ب م

نظر شما
ارسال نظر